luni, 21 martie 2011

GAZDA ZEPTER




DORITI SA DEVENITI SI VOI GAZDA ZEPTER

               Sambata 19 Martie 2011 am participat la o activitate interesant si anume am fost ,,gazda Zepter,,

       O prietena cunoscand pasiunea mea intr-ale bucataritului mi-a propus sa fiu gazda Zepter pentru o zi.Mi-a placut ideea  pentru ca era ceva nou si totodata interesant pentru mine dar eram putin indecisa in a accepta aceasta oportunitate pentru ca una si singura conditie dealtef era sa invit la mine acasa inca cinci persoane care sa participe la aceasta prezentare. Asta nu mi-s-a parut greu pentru ca aveam posibilitatea sa invit chiar mai multe persoane singura problema fiind spatiul de desfaurare; mica mea bucatarie era neincapatoare pentru o prezentare pe cinste.Dar tot prietena mea a gasit o solutie salvatoare si anume de a veni cu persoanele dornice sa participe la aceasta prezentare la sediul firmei Zepter din Galati. Zis si facut. Prezentarea a fost una interesanta iar eu m-am ales spre incantarea mea cu un premiu de gazda si un vaucher pe care l-am folosit in achizitionarea  la un pret avantajos al robotului de bucatarie ,,mixSy,,

 Doriti sa deveniti si voi gazde va puteti inscrie la adresa de email.zepterfest1@yahoo.com...... si va asigur ca nu aveti decat de castigat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu